Nome de persoa

ENCABEZAMENTO

Castelao Bragaña, José Manuel, 1941-

FONTES

Gallegos, quién es quién en la Galicia del siglo XXI, 2002 (Naceu en Valga (Pontevedra) no 1941. Presidente do Consello Xeral da Emigración en Madrid)

Hijos predilectos y adoptivos de Galicia por municipios, 2004 (Estudou Dereito, obtendo os títulos de procurador, avogado e notario. Emigrado a Arxentina dende 1955. Foi apoderado do Banco Pastor, asesor da Fundación para as Comunidades Internacionais e da Fundación Manuel Puente, director de Asuntos Xurídicos do Instituto Nacional de Saude Mental (dependente do Ministero de Saude da República Arxentina), delegado da Xunta de Galicia no Padroado da Fundación Galicia-América-Colexio Apóstol Santiago e ocupou cargos directivos na Federación de Sociedades Españolas, na Casa de Galicia en Bos Aires, no Instituto Arcentino de Cultura Galega, etc)

CATÁLOGO IACOBUS

Buscar resultados no Catálogo Iacobus