Nome de persoa

ÚSASE POR

Barreiro, Xosé Luis, 1949-

FONTES

Gran Enciclopedia Gallega, 1974-2004, apéndice 1980-1990 (Naceu en Forcarei (Pontevedra) no 1949. Político pertencente á AP e a Coalición Galega)

Loureiro Rodríguez, Carlos. Dicionario de escritores de Tabeirós-Terra de Montes, 2004 (Licenciado en Filosofía e Letras. Doutor en Ciencias Políticas e Socioloxía. Mestre de Ciencia Política e da Administración na USC)

Hijos predilectos y adoptivos de Galicia, 2004 (Ostentou diversos cargos políticos: vicepresidente para Asuntos Políticos e consellerito da Presidencia da Xunta de Galicia, presidente de AP de Pontevedra, portavoz do Parlamento de Galicia e secretario xeral de Coalición Galega, entre outros)

Páxina web da Universidade de Santiago de Compostela, consultado 12-06-2015 (Profesor titular do departamento de Ciencia Política e da Administración)

Páxina web da Universidade de Santiago de Compostela, consultado 09-11-2017 (Profesor titular do departamento Departamento de Ciencia Política e Socioloxía, Área de Ciencia Política e da Administración)

Obra en Dialnet

Identificador ORCID